Tur admin er sluppet! her får du mulighet til å legge inn alle dine arrangementer og ha kontroll på hvem som er påmeldt.
Du får oppgitt «billett link» som kan brukes i facebook arrangementet slik at du får sendt alle brukerene inn i loggboken for å registrere turen der.
Når du opprettet et arrangement angir du hvilken aktivitetsleder som er ansvarlig for arrangementet og dette er modul 1 av det som kommer til å bli en del av en komplett HMS løsning for padleklubbene.
HMS modulen jobbes det med, men vi anbefaler alle å begynne å bruke tur-admin for å få dette inn som en rutine hos klubbene og få lært opp medlemmene i å bruke systemet.
Noen funksjoner som vi nevner:
– Opprett arrangement og en tekst som hører til
– Legg til ansvarlig aktivietsleder
– Påmeldings start dato
– Arrangementets start/slitt dato og tid
– I utlånsdelen kommer det en time før arrangementet starter egne valg for å være med på konkret arrangement og slippe å skrive «Sted» på utlån.
– Ved registrering av arrangementskostander er det egen funksjon for å ajourholde dette i tur-admin
– Dagens logg viser hvem som er med på arrangement og hvem som padler uten å være med.